Dün sayfam için deneme amacıyla 100₺ bütçesinde reklam satın aldım. Onay bekliyor muhabbeti ile dünden bugüne beklettiler. Ve şimdi onaylandığını ve reklamın bitimine 5 saat kaldığını söylediler. Geçmişte de reklam almışlığım var. Neden böyle bir şey yaptılar?