Bu kişi daha bir kaç gün önce bir site üzerinden bedava alışveriş yaptırıyordu. 50'den fazla kişide veya daha fazlası bu duruma katılmıştı. Sitedeki ürünün parasını ve ürünü size hediye ediyor. Ayrıca +5 TL de ödeme yapıyordu. Bir çok kişi ve benim de bu durumdan başımız sıkıntıya kalacak gibi duruyor. Bir kez daha anladım ki, kimse kimseye havadan para vererek iş yapmaz.