Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticari ahlaka etik değil , eğer ödeme yapmadıysanız şikayet edebilir misiniz bilemedim bir moderatöre danışın isterseniz.
Hayır ödeme yapmadım, hemen bir moderatör arkadaşa yazıyorum.

BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticaret oldu mu hocam.
yani mağdur edildiniz mi.
2000 tl ye ürünü aldınız mı. eğer almadıysanız iyi tarafından bakın aynı ürünü 500 tl ye alacaksınız.
Ödeme yapmadım hocam ama az kalsın az önce 1500 ₺ sini gönderecektim. Allah'ıma çok şükür erken farkettim.