Arkadaşlar,
Forumdan bir arkadaşa yapıp satışa sunduğu script için mesaj attım. Bazı ek özellikler istedim. 2.000 ₺ ye anlaştık. Ancak bu arkadaş script konusunu güncellemiş ve benim özel istediğim şeyleri de dahil ederek 499,90 ₺ ye satışa çıkarmış (az önce farkettim). Bu durumda ben de az önce kendisine mesaj atıp en fazla 500 ₺ gönderebileceğimi söyledim. Kendisinin yaptığı bu davranış etik değil. Sizce şikayet konusu açmalı mıyım, ya da bana verebileceğiniz bir tavsiye var mıdır?