Öncelikle Geçmiş olsun,
@Bip; konu ile ilgili açıklama yapmış. Kullanıcılar bilgilerinin ve üyeliğinin dışarıya gozukmemesini kvkk kapsamında talep edebilir. Fakat aynı kvkk kapsamında ve emniyet/savcılık bilgi talep ettiğinde verebilmemiz adına kayıtları log tutmak zorundayız. Bunu kvkk aydınlatma metninde açık bir şekilde yazarak herkese bilgi veriyoruz.
Şikayetinizi kullanıcı adı ile yapabilirsiniz, herkesin bilgileri böyle konulara karşılık bizde durur ve sadece resmi makamlarla paylaşırız o konuda içiniz rahat olsun.
Eğer bebeğin sağlığı ile alakalı yapabileceğimiz herhangi bir konu olursa bize lütfen bilgi verin.
Ayrıca bir üye burnuma kötü kokular geliyor diye yazmış. İşi gücü bıraktık 250tl için adamı mı koruyoruz (rakamı küçümsemek için yazmıyorum) Biraz mantıklı yorumlar yazın, banlandığınız zaman boşuna iki taraflı uğraşmayalım.