iban değil kart numaranızı giriyorsunuz. otomatik ödemedeyse ve kartınız internete kapalı değilse bakiyeniz sıfırlandığında otomatik olarak ücreti çeker.
bazı ülkelerde banka hesabına bağlanabiliyor direk banka hesabınızdan çekiyor parayı.
Konu sahibinin sorusunun cevabını malesef bilmiyorum bu şekilde bi kaç hesap kullanıyorum ama kurulumlarını yapmadım ve hesaplarda para vardı.
Muhtemelen bi deneme yapmalısınız. 350$ a gelince ödeme yapmayacaksanız bence banka hesabı kullanmayın kimin hesabıysa sıkıntı yaşayabilir ülkesinde sonradan.