Hocam bunlara karnım tok. Geçen de biri instagramdan yazıyor youtube felan filan video çekimi falan filan yani adam sadece şirket mailiniz ile bana şu mail adresime mail atar mısınız dedim. 3 gün oldu hala ses seda yok.

https://www.r10.net/off-topic/285635...k-teklifi.html