Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya tamam öyle olabilir de en azından anlaştık iş verildi vs. diye dönüş yapılsa biz de başka müşterilere baksak beklemesek daha iyi olur böyle vakit kaybediyoruz hocam
Bence kaybedilen vakit değil de ümitler hocam. İş verilmedi diye gelecek cevabı bekleyip başka iş almıyorsanız başka tabi