Arkadaşlar en sağlıklı yöntem sizce nasıl ? Bir iki site var kimisinde 0 yazıyor kimisinde 38 yazıyor veya manuel site: tarzı yazıyorum en sağlıklı yöntem nedir bildiğiniz site varmı ? Teşekkürler