Piyasadaki birçok oyunda Türkçe dil desteği bulunmuyor, hele Türkçe seslendirme asla bulunmaz, neden? Çünkü Türkiye'de oyuncuların çoğu crackli oyun kullanıyor, kimse para ödemiyor. Böyle beleşçi insanlar olduğumuz için de hiçbir yapımcı Türkiye'yi umursamıyor. Zengin bir ülke olsak bunun etkisini çok görmezdik belki ama değiliz.
Yapan bir tek siz olmadığınız için üzerinize alınmayın:
Getir Türkiye'den çıktı, Türkiye'ye özel bir sürü kampanya yapıyor ama siz böyle elini vereni gördü mü kolunu koparmaya çalıştığınızda artık böyle projeler, kampanyalar, uygulamalar, yatırımlar çıkmayacak Türkiye'de.