BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeniden başlatıp sürekli F8'e basarak (veya hangi tuşsa sizdeki) normal boot menüsünün açılmasını sağlayıp ekran görüntüsü yollayabilir misiniz?