harddepo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mining bitecek diyorlar dogrumu acaba .
genel olarak bir işi ne kadar insan yaparsa o kadar değersizleşiyor ve insanlar makine çalıştırıp para kazanıldığının farkına varıyor yavaş yavaş bir kaç yıl icinde cok fazla yapan insan olacağı icin elektrik parası + ufak karlar bırakır diye düşünüyorum