O eğer marka itiraz gelirse sorun olmaz dedikleriniz asıl sorun.
23. günün sonunda kapatmak zorunda kaldık.
5,000 kutu ve 1.200 çift ayakkabı tabiri caizse çöp oldu.
Alan adını almak veya ön başvuru yapılması o kadar önemli değil. Bunlar basit şey.
Size sıkıntı çıkartacak konu marka benzerlikten bile olsa dava açarsa işler değişiyor.
Aynı zamanda siz internetten satış sınıfından markayı alsanız bile o markanın ayakkabı imalat sınıfında markası varsa isterse sizin internetten satışlarınızı bile kapatabilir üstüne dava açar.
ben com.tr için sorun olmaz dedim aynı marka ve hizmet ile ben 5 sene ilerledim. sorun olmadı Türkiye şartlarında kalmamak için yurtdışına çıktım bi 10 sene daha giderdi bıraktım. sizi emitasyon ile ilerlerseniz çöp olur ciddi giriyorsan marka başvurusu ile olmaz bu işler