Formatı hangi şekilde attınız ? Eğer iso dosyası kullanmadan, Microsoft un sitesinden inen yükseltme dosyası ile attiysaniz eski sisteme dair bir backup klasörü oluşuyor, ona bir bakmanızı tavsiye ederim