Merhaba köyümde ki masaüstüme bir format atayım dedim Windows 8'di 10 kurdum. Keşke kurmasaydım inanılmaz bir performans kaybı yaşıyorum önceden yüklü olan ekran kartı driverimin yerine başka bir driver yükledi sistem tüm güncellemeler tam. O önceden yüklü olanı aradım bulamadım bilgisayar çok yavaş bir hale geldi ne yapabilirim köyde de internetim sınırlı. 30 40 fps olacak oyunda 5 10 fps e kadar düştü o da takıla takıla.
Edit: şimdi windows 8 atıyorum sonucu yazacağım.