Merhaba,

Udemy' de satış yapmıyorum, açıkçası normal bir kullanıcı olarakta kullanmıyorum. Politikalarında güncelleme olmadı ise %50 komisyonla çalışıyor diye biliyorum, eğitmen arkadaşlar da doğrularlar. Kripto paralara duyulan ilgi yüksek, eğitim kaliteliyse ve doğru bir pazarlama stratejisi izlenirse güzel kazançlar elde edilebilir. Sonrasında bu yüksek komisyon oranlarını ödememek için kendi sistemine geçiş sağlayabilirsin. Aslında yatırım yapılacaksa direk bu şekilde başlanmalı.