Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah Kayra...
Donanım Habere imza mı toplasak seni geri almaları için?
O hoo, daha bu forumda linç ediyorlar, Donanım Haber'de hiç barınamam. Ayrıca tel no yok, kimseden de istemeyi düşünmüyorum artık.