dogusocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeteri kadar sosyal bir hayatın olmadığı için kilo verme konusunda istikrar sahibi değilsin.
30 yaşına gelmişsin artık aynaya bir bak ve kendinin farkına var ona göre yaşa bu hayatı, kendini incitme

Umarım dilediğin gibi yaşar ve mutlu olursun.
Sosyal olmaya dair bir isteğim, arzum yok ki. Birkaç kişiyle sohbetim olsa yeter. Ki var. Ruhsal açıdan ve fiziksel olarak sağlıklı olmam hayatımın kalanında yeterli. Evlenmesem de olur mesela ama sağlıklı olmak lazım. Yoksa oradan oraya koşturan bir tip olmayı asla istemem. İçe dönük olmaya bayılan biriyim.