9 yaşımdan sonra kilo alımı başladı. Ortaokulda 100 kiloydum. Lise 1'de 120 kiloydum. Lise sondan önce 85 kiloya düştüm ama dikkatsiz bir rejimle. Sonra üniversitenin ilk senesinde 135 kg oldum. Hiç kalıcı bir kilo verme durumum olmadı. Mide ameliyatı olamam, psikiyatrik ilaç kullanıyorum ve on binlerce dolarlık tedavilerime rağmen düzelmedim. Sadece ben değil, ruhsal sıkıntısı derin olan hiçbir insan tıp alanının psikiyatri dalından bir fayda göremiyor. Tıp insan ruhu konusunda çaresiz. İlaçlar uyuşturuyor ve sağlık sorunu yaratıyor. Terapiler sadece havaya uçan boş laflardan ibaret, ki halen haftada bir terapiye gidiyorum. (Gerçi yakın zamanda başladım tekrardan) Ayda bir psikiyatri görüşmem de var. Sonuç yok. (Edit: Aşırı gıda tüketimi de psikolojimin içine ediyor, inanç kısmını sildim)
Şu anda 30 yaşımdayım ve 125 kiloyum. Diğer başlık olumsuz ve saldırgan yorumlarla doldu.