Arkadaşlar sitem 3.0.2.0 sürüm indirdiğim sürümde uyumlu.
Eklentiler kısmında kapalı gözüküyor. Eklenti içeriğinden aktife alıyorum modülü ama bir türlü aktif olmuyor neden olabilir ?