Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  1. Ödev yapmak ve yaptırmak yasak, içerik bu olmasa bile yasal anlamda başınız derde girebilir. Bizim polislere derdini anlatamazssın.
  2. Her şey yeni sekmede açılıyor.
  3. Soru-Sor kısmında en azından soru-cevap eklentisi olmalı.
  4. Sınıf bölümlerini bir menünün altına toplayın.
iyi çalışmalar
Önerilerinizi dikkate alacağız hocam, yorumunuz için teşekkür ederiz