Hocam bu ne önyargı böyle insanları iyilik yapmaktan soğutmak mı istiyorsunuz adam vaktini ayırmış size istediğiniz dosyayı iletmiş emin olmadan kimseyi zan altında bırakmayın gidin başka birinden tekrar isteyin aynı dosyayı onda yoksa o zaman size veren kişiyi suçlayın
İnsanları iyilikten soğutmayın !!!!
Hayır hocam verdiğim tepkinin asıl nedeni şu ihtiyacı olana bende gönderiyorum envatodan istediği şeyi düşünsenize siz birisene vaktinizi ayırıp ücretsiz birşey vermiyorsunuz daha sonra bı giriyorsunuz foruma Baltacı adlı üyeden şikayetçiyim
Sebep ? Adama yardım etmek
Kimseye önyargılı olmayı önermem dosyanın aynısı envatoda var oradan alıp indirecek bakacak virüs dosyadami sahistami daha sonra burada insanları zan altında bırakacak şahsen ben birisine yardım ettim diye profilimi şikayet konusunun kirletmesi çok zoruma gider
Hocam yorumlarınız bayaa gereksiz olmuş. Konuyu bir okuyun tekrar bence okuduğunuzu anlamaya çalışın. Zaten şikayet konusu açmadım kanıt olmadan , konuda da belirtildiği gibi emin olmadığım için ne şikayet konusu açtım nede arkadaşın nickini verdim zan altında bırakmamak için. Hangi ön yargıdan bahsediyorsunuz ? Ben burada şüphemden bahsettim , arkadaşlarımın fikirlerini sordum. Komiksiniz