Esg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, öncelikle hayırlı olsun. Merakımı gidermek için soruyorum. Sitenizi şahıs olarak mı işletme olarak mı yönetiyorsunuz. Adsense gelirlerinin ciddi oranda mercek altına alındığı bir dönemde açıkcası çok cesaret edemiyorum. Özellikle ilk dönemlerde harcı borcunu kurtarmaz gibi geliyor.
Şahıs hocam. Girdik bakalım bir yola mümkün olduğunca politikalar dışına çıkmayacağız.