Naçizane önerim herkesle sitenizi paylaşmayın.
Kimseyi suçlamam ya da bu kişi bunu yapar diyemem ama r10'dan gördüğüm geçmiş konulara bakacak olursak sizin cebinize giren 3-5 TL kıskanan insanlar sahte tıklama ile hesaplarınızı kapatabilir.
Bu yüzden herkesle paylaşmayın.