Merhaba,

güzel hocam, hayırlı olsun. Her şey olması gerektiği gibi ise Google' ın kimseye kastı yok, bende önceden özgün içeriklerin olduğu bir sitede ilk başvuruda onay almıştım. Alamayanlar (olağan üstü dönemler dışında) Google' a suç atmak yerine, eksiklerini tamamlasın.