BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam verdiğim tepkinin asıl nedeni şu ihtiyacı olana bende gönderiyorum envatodan istediği şeyi düşünsenize siz birisene vaktinizi ayırıp ücretsiz birşey vermiyorsunuz daha sonra bı giriyorsunuz foruma Baltacı adlı üyeden şikayetçiyim
Sebep ? Adama yardım etmek
Kimseye önyargılı olmayı önermem dosyanın aynısı envatoda var oradan alıp indirecek bakacak virüs dosyadami sahistami daha sonra burada insanları zan altında bırakacak şahsen ben birisine yardım ettim diye profilimi şikayet konusunun kirletmesi çok zoruma gider
Herkes sizin gibi değil hocam

İki mesajda da verdiğim gibi 3 lira için dolandıranlar var. Belki o veren kişi de içine ekleme yapmıştır diyorum.