EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi misiniz hocam? Neyin tepkisi bu?

Bir tarafta her gönderimi inceleyen platform var, bir tarafta da ücretsiz dosyayı gönderen birisi var.

Bu devirde 3 lira bile dolandıran var iken bir şeyi ücretsiz veriyorsa büyük ihtimalle bir şeyler eklemiştir diyordum.

Sakin bir şekilde olayı tekrardan yorumlamanızı öneririm
Hayır hocam verdiğim tepkinin asıl nedeni şu ihtiyacı olana bende gönderiyorum envatodan istediği şeyi düşünsenize siz birisene vaktinizi ayırıp ücretsiz birşey vermiyorsunuz daha sonra bı giriyorsunuz foruma Baltacı adlı üyeden şikayetçiyim
Sebep ? Adama yardım etmek
Kimseye önyargılı olmayı önermem dosyanın aynısı envatoda var oradan alıp indirecek bakacak virüs dosyadami sahistami daha sonra burada insanları zan altında bırakacak şahsen ben birisine yardım ettim diye profilimi şikayet konusunun kirletmesi çok zoruma gider