BALTACI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu ne önyargı böyle insanları iyilik yapmaktan soğutmak mı istiyorsunuz adam vaktini ayırmış size istediğiniz dosyayı iletmiş emin olmadan kimseyi zan altında bırakmayın gidin başka birinden tekrar isteyin aynı dosyayı onda yoksa o zaman size veren kişiyi suçlayın

İnsanları iyilikten soğutmayın !!!!
İyi misiniz hocam? Neyin tepkisi bu?

Bir tarafta her gönderimi inceleyen platform var, bir tarafta da ücretsiz dosyayı gönderen birisi var.

Bu devirde 3 lira bile dolandıran var iken bir şeyi ücretsiz veriyorsa büyük ihtimalle bir şeyler eklemiştir diyordum.

Sakin bir şekilde olayı tekrardan yorumlamanızı öneririm