Merhabalar herkese, bir kaç sitem için zen başvurusu yaptım hemen hemen hepsi onaylandı, fakat şöyle bir şey sorum var, "ZEN" kaydını aldık, tamam başka birşey yapmaya gerek var mı? news paneli gibi bir paneli var mı? zen'in sitesinde hiç sitemi göremiyorum, sadece mobil sitesinden sitemi yazıyorum çıkıyor ama tıklayınca abone oluyor.
Bir makale yayınlıyorum bakıyorum ama çıkmıyor. mantığı nasıl arkadaşlar?