Benide sürekli arıyorlar bağlandım aramayın dedim yok en son alt yapısı olmayan bir adres söyledim sonra ben ısrar ettim buraya bağlayın diye daha da aramıyorlar
Şimdi su arıtmasına çözüm arıyorum onlara da en sontemiz su kullanmak istemiyorum dedim ama arıyorlar hala.