Aşı karşıtı dedikleri insanların pek çoğunun ama örtük ama açık esas kaygısının özgürlük ve haklarını yitirmek olduğunu anlayamayan insanların,karşıt her sesi bastırmak ya da aptallıkla bağdaştırıp değersizleştirmek için uydurduğu saçma sapan şeyler.
asıl olayı gözden kaçırıp,basit bir aşı karşıtı-bilim düşmanlığı-geri kafalılık vs ile değerlendiriyoruz.3-5 yıl sonra özgürlüğümüzü-hayatımızı çaldılar diye gezersiniz etrafta.