Hayır şu saçma. Kirayı onu bunu düşsem demişsin. Hocam biz maaş alırken kirayı düşüp bilmem neyi düşüp bu maaşı alıyoruz mu diyoruz ? Giderlerimiz ortalama bu diyoruz. Eğer sana 700 kaldıysa kardasın. Bize hiçbişey kalmıyor