Konut çok hakim değilim ama bizim buradan da birisi ailecek Meksikaya gittiler oradan Amerikaya geçtiler kolay bir şekilde geçmişler diye duydum
dediğiniz gibi yaptıysalar kaçaklar hocam
En üstteki arkadaşa yorumum da kefaret ödeyerek alamaz onları sınır dışı edilirler