Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ben en üstteki maili 3-5 gündür degil.
6 aydır duruyorsa o maildir.
iOS ekranından denemeye gerekte yok aslında orası kapalı anlamadığım şekilde direk kurucuya düşürucem hocam
Kurucuya düşürmenizi tavsiye etmem bazen bugda kalabiliyor.
İos ekran 1 gün sonra açılır, oradan kontrol etmeniz daha iyi olur.