Selamlar,

En üstteki mail kurucu en alttaki mail ilk mail diye biliyorum ben yanlış mı biliyorum? Bir arkadaş bana bofindik olan maili kurucu mail yaptım diyor zaten kurucu mail degilmiymiş? ben mi yanlış biliyorum