Merhabalar herkese bir akrabam şuan ailesiyle beraber meksikada yakın zamanda amerikaya giriş yapacaklar. Amerika da durumu iyi olan amca çocukları bulunuyor ve bunlara sınırı geçmesi için kendi meksikalı işçilerini gönderecek sınırı geçtikten sonra da polise teslim olmalarını söylemiş bunları ve ardından gelip kefaret ödeyerek bunları alacakmış... Bu akrabamın yanında 2.5 yaşında kızı da var ve internette bir sitede göçmenlerin çocuklarından ayrı bir yerde tutulduğunu okumuş ve araştırmam için benden yardım istedi ben de internette doğru düzgün bir kaynak bulamadığım için ben de bir umut buraya yazıyorum.. süreç hakkında bilgisi olan ya da tanıdığı olan varsa lütfne yardım.