Bir de serbest meslek makbuzu olayı var, onun için de aldığım her ödeme için yüzde 20 vergi var. Müşteriye 250 TL'lik iş yapsam, 50 TL vergiye gidiyor. 5000 TL'de 1000 TL yine aynı hesap ama stopaj vs yok galiba biraz daha rahat olur