Google'a "Demirören Vergi Affı" diye arattığınızda bile durumu görüyorsunuz kaldı ki bu tek bir tanesi. Bunun gibi kaç tane var kim bilir. Küçük esnaf orasını burasını yırtıyor geçinmek için vergiden beli kırılıyor diğer paşaların değme keyfine. Bıktırdılar artık insanları aptal yerine koymayı geçtik kukla olarak görüyorlar artık kafalarına ne eserse. Şunu da bırakayım ;


https://www.youtube.com/watch?v=d_0Y06-zdjY