Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben 4 kişilik yeri 2 kişi kapatıp gitmiştik
54 liraydı bilet şuan turistik olanı çıktı ara şehirlerde 2 ier saat felan duruyor
O daha iyiymiş Fiyat konusu çok dert değil.