S20 plus kullanmış biri olarak şuan düz mi 10 kullanıyorum. S20 plus felaketti. Ekran vs çok iyi ama şarj ve ısınma sorunu beni delirtmişti satıp kurtuldum. 6 aydır mi 10 kullanıyorum gayet memnunum. Mi 10 t kullanıp şikayet eden çok yoktur tahminimce.