Selamlar. Yazılım geliştirme ve eğitim üzerine bir telegram kanalı açmak istiyorum. Bu kanala da halihazırda piyasada dönen 3-4 yazılım grubundaki üyeleri eklemek istiyorum.

2 sorum var:
1. böyle birşey legal mi? (değilse konuyu hemen kapatayım)
2. Mümkünse nasıl bir yol yöntem izlemem gerekir? (direkt olarak o üyeleri kendi grubuma davet etme ya da bir script yardımıyla otomatik ekleme vs)

teşekkürler.