Bunların ne yapacağını bilsek inanın zengin olurduk. Musk çıkıyor 1 twit atıyor hoppp cripto uçmuş 1 twit yerle bir, fed açıklar dolar düşer altın düşer bu ara inanın kim ne yapar belli değil