Tek kelime ile imkansız!! Hatta kendimden o kadar eminim ki, lütfen sonucu bir süre sonra mesajımı alıntılayarak paylaşın. Masaüstünden farksız bir laptop yapmışlar. Ben oyun oynayan bir insan değilim, oyun bilgisayarı benim için Android Studio vs. gibi hard programları kaldırabilecek bilgisayar demek; fakat cafe cafe dolaşırken, priz olan masaları dolu gördüğümde mecburen çıkıp başka mekan arayasım geliyor. Arabada yollarda kullanmak zaten imkansız. Adamlar demiş ki, biz oyun bilgisayarı yapalım, kurulsun kendi masasına kalkmasın orada oynasın her zaman. Birde; ekran çıtaları inanılmaz dandik, son derece titiz ve arabasını bisikletini her gün yıkayıp kalemlerini simetrik olarak yan yana dizen bir insanım, ekranı tam ortadan nasıl bir hassasiyet ile açtığımı siz düşünün, fakat bir süre sonra her açıp kapatıldığında tık tık ses yapmaya başlıyor ve en sonunda kırılıyor. Ekşi yorumlarını okumakta fayda var, her 10 kişiden 11'i bu durumu yaşamış yazık..
Ofis modunda 9 saat oyun modunda 3 saatte bataryayı bitirdi bu sefer efsane bir cihaz olmuş ölü piksel yok 25k lık leptopta olmasında