Telefon bulunsa bile çalan kişiye bişey olmuyor. İhtiyacım vardı açtım diyerek yirtiyorlar. Hırsızlar avukatlardan daha iyi biliyorlar hukugu düzeni sürekli yaptıkları için

Geçmiş olsun.