2017'de akrabımızın telefonu çalındı gittik karakola başvurduk imeisi, faturası, garantisi her şeyiyle beraber hiçbir şey çıkmadı taa ki 2 gün öncesine kadar... Manisada 2 kişi şüpheliymiş üzerinde o imei kaydına sahip telefon taşıyan 2 kişi işte soruşturma açılmış vs. hiçbir şey çıkmıyor maalesef o işlerden, tazminat falan düşünüyorsanız yakalandığı zaman hiç düşünmeyin derim...