erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi notunuz iyi. Kart verirler ama ogrenciyseniz limit zor yukseliyor. Sonucta gelir yok bordro yok
Hesabıma giren çıkan para ve kredi kartı borçlarını ne kadar düzenli ödediğimi görebiliyorlar. Yıllardır kullanırım 1 kere aksatmadım hep ilk ekstre gününde öderim