OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GuzelNetTr; Güzel hostingi ben sevmiyorum. Bu ülkeye fazlalar Gece saat 4 de açılan ticketa 2 dakikada cevapmı verilir. Adamı linç ederler.
İlgilerinde problem yok. Herşey para odaklı çalışıyorlar. Yani bana cevap vermesi değil sorunumu çözmesi beni ilgilendirir ve bunuda beceremiyorlar.