Konu
Ayrılık vakti geldi. | Askere gidiyorum.
16-06-2021, 09:38:08
#4
neto
Hayırlı tezkereler. Bence tatil moduna alma, ben usta birliğinde 7 8 ay r10 a girdiğimi hatırlıyorum