Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahmet hocam sağolsun çok ilgili. Tek tek sorularıma cevap verdi, kurulumu yaptı ve reklamı elleriyle ayarladı. Google'ın saçmalığı yüzünden daha önce onaylı olan ancak 4 günden beri politika ihlali saçmalığı ile onayını kaldırdığı ve 3-4 günden beri onaylatmaya çalıştığım müşterimin sitesi 15 dk. içinde reklam için onaylandı. Kendisine teşekkür ediyorum. Hayırlı işler.
Hayırlı olsun, iyi çalışmalar dileirm.


Duyuru: Cuma günü yani 18 Hazıran ek güncelleme gelecektir. İsteyenler eski sürümden devam edebilir.

NOT: 300 Euro Eşikli Hesap Satışımız Başlamıştır.
Konu: https://www.r10.net/google-ads-adwor...li-hizmet.html