mutahas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam maalesef
Hayat mücadelesi zordur , zordur da hayatta karşımıza çıkan zalimlerle mücadele etmek daha zordur.
Makamını mevkisini kullanıpta bize kan kusturmaya çalışanlar var.
Kendimden örnek vermek gerekirse aylardır 2-3 tane adamlıktan nasibini almamışla mücadele ediyorum.
Bu düzen böyle gelmiş ama böyle gitmez.